The Regional Times | Daily News Updates and News Paper

The Regional Times is an independent media house from Pakistan. We provide breaking news, Business news, Urdu News, Edcation and Health News

پاکستان نے کورونا وائرس سے دو اموات کی تصدیق کردی

اسلام آباد / پشاور: خیبر پختونخواہ کے وزیر صحت تیمور خان جھگڑا نے بدھ کے روز دیر سے تصدیق کی کہ کورونا وائرس کا دوسرا مریض فوت ہوگیا۔

جھگڑا نے لکھا ، “افسوس کی بات ہے کہ ، ہنگو سے تعلق رکھنے والے ایل آر ایچ پشاور میں ایک دوسرا مریض ، جو 36 سال کا ہے ، بھی کورونا وائرس سے انتقال کر گیا ہے۔”

اس سے قبل ، وفاقی وزیر صحت نے ٹویٹر پر اس بات کی تصدیق کی ، جس کے فورا. بعد ان کے کے ہم منصب جھگڑا نے اس خبر کو بریک کیا۔ وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے ایک ٹویٹ میں کہا ، “گہرے افسوس کے ساتھ میں # کورونا وائرس کی وجہ سے پہلے پاکستانی کی موت کی تصدیق کرتا ہوں۔

انہوں نے مزید کہا کہ “مردان سے ایک 50 سال کا بوڑھا لڑکا حال ہی میں عمرہ سے واپس آیا ، اس نے بخار ، کھانسی اور سانس لینے میں دشواری پیدا کی اور اسے کورونا وائرس کا تجربہ کیا گیا۔ رابطے کی جانچ پڑتال کی جا رہی ہے۔”

جھگڑا کے مطابق ، خیبرپختونخواہ کی حکومت نے آج اس سے پہلے ناول کورونا وائرس سے اپنی پہلی موت کی خبر دی تھی ، جنھوں نے یہ خبر اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر شیئر کی۔

انہوں نے لکھا ، “مردان میں انتقال کر جانے والے ایک مریض کی اطلاع دے کر افسوس ہوا ،”

اس سے قبل آج گلگت بلتستان کی حکومت نے علاقے میں مرنے والے مریض کے بارے میں اپنے بیان کو کورونا وائرس سے پیچھے ہٹاتے ہوئے کہا ہے کہ صوبائی ترجمان نے اس خبر کو توڑنے سے پہلے اس کی تصدیق نہیں کی ہے۔

متعدد نیوز چینلز نے جی بی حکومت کے ترجمان فیض اللہ فراق کی تصدیق کے بعد ایک 90 سالہ شخص اس انفیکشن سے انتقال کر جانے کے بعد پاکستان کے پہلے کورونا وائرس مریض کی موت کے بارے میں اطلاع دی تھی۔

فراق نے کہا تھا کہ ایسا لگتا ہے کہ یہ وائرس کے ثانوی ترسیل کا معاملہ ہے کیونکہ مریض کی سفری تاریخ نہیں ہے۔ تاہم ، جی بی حکومت کے میڈیا کوآرڈینیٹر ، رشید ارشاد نے وضاحت کی کہ صوبائی ترجمان نے اس کی تصدیق کیے بغیر ہی اس خبر کو توڑ دیا۔